четвер, 5 січня 2012 р.

Якісні критерії уроків

Урок – перше вогнище, зігрівшись біля
 якого людина прагне стати мислителем
1.Залучення всіх дітей до продуктивної праці.
2. Індивідуальний підхід.
3.Задоволення, радість успіху.
4. Міжпредметні зв’язки.
5. Самостійна робота.
6. Логічні прийоми для активізації розумової праці.
7. Розвиток мовної компетентності учнів, виховання любові до
    слова.
8.Організація роботи над книжкою - найціннішим джерелом
    культури.
9. Утвердження гуманістичних цінностей, святинь історії.
10. Творення добра для іншої людини.
11. Культура взаємин.
12. Діяльнісно-рольовий підхід до формування особистості.
13. Стимулювання творчої ініціативи, самодіяльності.
14. Людинознавство – відкриття в дитині нового, віра в її сили ,
       в добре начало.
15. Виховний ідеал учителя.

Немає коментарів:

Дописати коментар