1. Підвищувати власний інтелектуальний та професійний рівень, забезпечувати творчу атмосферу діяльності, як показників модернізації освіти.
2. Надавати інноваційного характеру змісту освіти як необхідної умови самореалізації особистості.
3. Бути зацікавленим у позитивних і максимально успішних результатах учнів.
4. Здійснювати взаємовідвідування уроків учителями – предметниками, проводити спільний аналіз уроків, методів викладання, шляхів удосконалення навчально- виховного процесу.
5. Взаємини «учитель-учень» будувати як систему гуманістичних відносин, які створюють умови для самопізнання і самореалізації гімназистів.
6. Спрямувати освітню роботу на розвиток в учнів інтелектуальних і творчих здібностей, на створення нових життєвих цінностей, знань і компетентностей.
7. Брати активну участь у роботі навчальних семінарів з метою формування рефлексивних умінь і навичок.
8. Розробляти методичні і дидактичні посібники.
9. З метою реалізації проекту «Обдарованість» посилити роботу з обдарованими дітьми, залучаючи до участі в предметних олімпіадах, науковому товаристві та філії МАН.
10. Впроваджувати рефлексивну діагностику освітнього процесу.
11. Підвищувати якість теоретичних знань дидактики та вікової психології.
12. Брати участь у виставках педагогічних інновацій, професійних конкурсах.
13. Використовувати в навчально- виховному процесі комп’ютер та елементи комп’ютерних технологій.
14. Публікувати власні педагогічні доробки у педагогічних виданнях.
15. Підвищувати рівень педагогічної майстерності під час курсової підготовки.
16. Вивчати і проводити роботу з виконання законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту».
17. Змінювати парадигму освіти на засадах компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу.
18. Апробовувати програмні засоби навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар