понеділок, 30 січня 2012 р.

Програма дій по роботі над проблемою.


1.    Підвищувати власний інтелектуальний та професійний рівень, забезпечувати творчу атмосферу діяльності, як показників модернізації освіти.
2.     Надавати інноваційного характеру змісту освіти як необхідної умови самореалізації особистості.
3.    Бути зацікавленим у позитивних і максимально успішних результатах учнів.
4.    Здійснювати взаємовідвідування уроків учителями – предметниками, проводити спільний аналіз уроків, методів викладання, шляхів удосконалення навчально- виховного процесу.
5.   Взаємини  «учитель-учень» будувати як систему гуманістичних відносин, які створюють умови для самопізнання і самореалізації гімназистів.
6.   Спрямувати освітню  роботу на розвиток в учнів інтелектуальних і творчих здібностей, на створення нових життєвих цінностей, знань і компетентностей.
7.    Брати активну участь у роботі навчальних семінарів з метою формування рефлексивних умінь і навичок.
8.    Розробляти методичні і дидактичні посібники.
9.    З метою реалізації проекту «Обдарованість» посилити роботу з обдарованими дітьми, залучаючи до участі в предметних олімпіадах,  науковому товаристві та філії МАН.
10.    Впроваджувати рефлексивну діагностику освітнього процесу.
11.    Підвищувати якість теоретичних знань дидактики та вікової психології.
12.    Брати участь у виставках педагогічних інновацій, професійних конкурсах.
13.     Використовувати в навчально- виховному процесі комп’ютер та елементи комп’ютерних технологій.
14.    Публікувати власні педагогічні доробки у педагогічних виданнях.
15.    Підвищувати рівень педагогічної майстерності під час курсової підготовки.
16.   Вивчати і проводити роботу з виконання законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту».
17.    Змінювати парадигму освіти на засадах компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу.
18.  Апробовувати програмні засоби навчання. 



Немає коментарів:

Дописати коментар