вівторок, 7 лютого 2012 р.

Схема роботи заступника директора з вчителями-початківцями


1. Ознайомлення педагога-початківця з правилами внутрішньо-шкільного розпо¬рядку, з рівнем знань учнів, з їхніми індивідуальними особливостями.
2. Права та обов'язки вчителя (Закон про освіту. Статут школи. Функціональні обов'язки вчителя. Оплата праці).
3. Закріплення за педагогами-початківцями вчителів-наставників.
4. Надання допомоги молодому вчителеві в плануванні його роботи {програми, вимоги до календарних та поурочних планів, до ведення зошитів, щоденників, шкільної документації та звітності).
5. Ознайомлення вчителя-початківця з організацією виховної роботи в школі.
6. Проведення методичними об'єднаннями роботи, спрямованої на вдосконален¬ня професійної майстерності молодих учителів.
7. Складання розкладу для взаємного відвідування уроків педагогом-початківцем і наставником.
8. Планування розділу “Внутрішньо-шкільний контроль і керівництво”: відвідування уроків, виховних заходів (попереджувальний, оглядовий і повторний контроль).
9. 3-й рік роботи — фронтальний і класно-узагальнюючий контроль. Перевірка знань, умінь і навичок учнів, перевірка документації.
10. Ознайомлення з передовим педагогічним досвідом.
11. Пам'ятки вчителю-початківцю.
12. План роботи з учителями-початківцями.
13. Контроль за роботою вчителів-початківців.



Немає коментарів:

Дописати коментар